APie mus kalba
2023
Mano teisės (straipsnis)
Eglė Viskantaitė. Kodėl romai slepia savo tapatybę?
Nara (video reportažas)
Antrieji Vilniaus romų namai
Mano teisės (straipsnis)
Inga Kreivėnaitė. Valstybės pamiršti vaikai
LRT (tinklalaidė)
Tuzinas. Romų tautą tyrinėjanti antropologė Agnieška Avin: turime suvokti, kad romai įstringa ydingame rate, kurį patys ir sukūrėme
Mano teisės (straipsnis)
Žmogaus teisių enciklopedija: Ksenofobija
Žinių radijas (tinklalaidė)
Ką reiškia dirbti su romų jaunimu?
Mano teisės (straipsnis)
Vilniaus romai – nauji miesto profesionalai
Mano teisės (straipsnis)
Inga Kreivėnaitė. Kokios spalvos turi būti Marius?
LRT (tinklalaidė)
Homo cultus. Ten ir atgal. Kokia romų padėtis Lietuvos visuomenėje? Pokalbis su Gopalu Michailovskiu ir Agnieška Avin
15min (straipsnis)
Vilniuje grožio saloną atvėrusios romės: „Esame kaip ir visi žmonės“
2022
LRT (tinklalaidė)
Geros istorijos. Vieta, kuri padeda augti. Vizitas į daugiakultūrį centrą ,,Padėk pritapti”
Lrytas(straipsnis)
Savo tautybe besididžiuojanti romė visus kviečia pasigėrėti įspūdingu reginiu
15min (straipsnis)
Permąstant traumą: ko nežinome apie romų ir žydų istoriją Baltijos šalyse?
2021
15min (straipsnis)
Griauna mitus apie romų bendruomenę ir pristato išskirtinį archyvą: „Lietuviai apie mus žino dar labai nedaug“
Bernardinai (tinklalaidė)
Tinklalaidė „Aktualu“: ar Lietuvos romų kalba ir kultūra yra mūsų paveldo dalis?
2020
Mano teisės (straipsnis)
Dėl Andriaus Tapino reportažo „Vilniaus taboras ir medžioklė lankais“
Mano teisės (straipsnis)
Tiesioginiame eteryje paskelbti žmogaus teisių „Oskarų“ nugalėtojai
2018
Delfi (straipsnis)
Kodėl raginimas svajoti, tikėti ir sunkiai dirbti šiandien nebeveikia
Mano teisės (straipsnis)
„Skurdas nėra pasirinkimas“: kas Lietuvoje neleidžia dirbti?
Skurdo grimasos: dirbti Šventojoje pakviesta moteris papasakojo skaudžią istoriją
2016
Mano teisės (straipsnis)
Įtraukusis ugdymas padėtų spręsti ir romų mokymosi sunkumus (II dalis)
Mano teisės (straipsnis)
Romai mokykloje. Anvaras: Esu ketvirtokas ir planuoju mokytis toliau
Mano teisės (straipsnis)
Kitokie pasakojimai iš taboro: koks mokslas, kai pilvas gurgia ir nėra kuo apsirengti?
Bernardinai (straipsnis)
Įtraukusis ugdymas padėtų spręsti ir romų mokymosi sunkumus
2015
Mano teisės (straipsnis)
Apie inkliuzinį ugdymą, pedagogų nuostatas ir tarpkultūrinę kompetenciją
Romų vaikams padedanti savanorė: „Skirstytis į grupes nėra blogai, blogai – nevienodos sąlygos“
2011
Delfi (straipsnis)
Besimokantys romų vaikai svajoja būti teisininkais ir policininkais
Bernardinai (straipsnis)
Ar tikrai romams nerūpi išsilavinimas?